Úvaha_reklama

Reklama_definice_mediální gramotnost

Zdravím všechny deváťáky a současně přeji dobrou fyzičku a elán. Posílám vám práci do slohu, která obsahuje dvě části.

1. část: Nejprve si přečtěte definici reklamy, viz výše. Zapište si vše podstatné do sešitu nebo zkopírujte a vlepte tamtéž. Poté zhlédněte příspěvky – internetové adresy jsou připojeny pod textem.

2. část tvoří vaše samostatná práce. Formou úvahy zpracujte libovolnou reklamu podle vlastního výběru (pracujte s různými  médii).

Ve své práci sledujte z různých úhlů, jak je reklama vystavěná, co sděluje, na koho je zaměřená apod., a využijte k tomu poznatků ze samostudia (1. část ). Termín odevzdání je konec dubna, tedy 29. 4. 2020 ve formátu Dokument Word. Práce bude obsahovat vlastní název, jméno a příjmení autora, datum, členění do odstavců. Posílejte ji na e-mail svým vyučujícím ČJ jako přílohu svého e-mailu.

Přeji hodně zábavy a úspěch v tvorbě.